W czasopiśmie Nowy Marketing czytamy o akcji społecznej "Stań na głowie dla planety", w której udział biorą wszyscy, także ci znani i lubiani. Akcja jest zainicjowana i realizowana pro-bono przez agencję HAVAS PR Warszawa - partnera kampanii Zielona Wstążka #DlaPlanety 2020.
W materiale czytamy m.in., "Wyzwanie składa się z dwóch części. Pierwsza to zabawa, którą przykuwamy uwagę, czyli stanięcie na głowie. Drugi element to podjęcie EKOpostanowienia, a także nominowanie do challenge’u kolejnych osób. Stawanie na głowie to metaforyczny sposób pokazania tego, że każdy z nas poprzez pozornie małe rzeczy może pozytywnie wpłynąć na środowisko – komentuje Anna Drewniak, consulting director Havas PR."
Akcję zapoczątkował klub piłkarski Śląsk Wrocław oraz sportowcy: Joanna Wołosz, Wojciech Włodarczyk, Adrianna Palka, Joanna Jóźwik, Dominika Stelmach, Anna Grejman.
Cały artykuł dostępny jest po kliknięciu w zdjęcie poniżej.