Troska o środowisko jest na stałe wpisana w strategię zrównoważonego rozwoju Grupy Żywiec - Warzymy Lepszy Świat.
Ekologia i edukacja w zakresie ochrony środowiska zajmują ważne miejsce w strategii odpowiedzialnej bankowości Santander Bank Polska S.A.
Razem z naszymi klientami tworzymy sieć gospodarstw Farm Network, gdzie konsekwentnie promujemy ideę rolnictwa zrównoważonego, praktycznie wdrażając konkretne rozwiązania.
Fundusz Naturalnej Energii to konkurs organizowany już po raz 10. przez Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM. Jego nadrzędnym celem jest dofinansowanie projektów angażujących społeczności lokalne w działania na rzecz ochrony środowiska.
Miasto Poznań przyłączyło się do kampanii "Zielona Wstążka #DlaPlanety". Zarówno urząd miasta, jak i działające w Poznaniu firmy zdają sobie sprawę, czym grozi jej utrata. Dlatego już od pewnego czasu podejmują kroki, aby temu przeciwdziałać.
W jaki sposób Światowy Dzień Środowiska zamierza świętować jedna z najważniejszych na polskim rynku firm telekomunikacyjnych?
Dbamy o Ziemię oraz Faceci w Zieleni zapraszają na Spontaniczne Sprzątanie Pozytywne w otulinie Rezerwatu Przyrody Skarpa Ursynowska. 5 czerwca w Światowy Dzień Środowiska zorganizowali spontanicznwe wydarzenie deedykowane kampanii #DlaPlanety.
Przeczytajcie o tym, w jaki sposób sektor nowych technologii może wspierać realizację środowiskowych Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Działania wspierające ekologiczną edukację dzieci zasługują na specjalne wyróżnienie. Rozbudzanie świadomości ekologicznej od najmłodszych lat jest niezwykle ważnym czynnikiem pozytywnej zmiany naszych zachowań i pracą nad lepszą przyszłością dla naszych dzieci.
Frédéric Billet specjalnie na potrzeby kampanii mówi o znaczeniu ochrony różnorodności biologicznej, planach Unii Europejskiej, doświadczeniach Francji z zakresu ochrony środowiska oraz o projekcie Eco-Miasto.
Reprezentant Związku Australijskiego w Polsce zaprasza do celebrowania różnorodności biologicznej i do codziennej troski o naturę razem z kampanią Zielona Wstążka #DlaPlanety.
Do 5 czerwca, video-animacje na ekranach, plakaty zewnętrzne w wielu miejscach w Polsce, prasa i media społecznościowe, prezentowały znikające słowa, oznaczające chronione gatunki, grupy gatunków, całą Naturę. To znikanie słów miało nas zmobilizować do działania.