Dbałość o środowisko naturalne jest nieodłączną częścią misji firmy BASF. Ważne jest jednak nie tylko to, jak wytwarzane są nasze produkty czy jak wygląda nasz łańcuch dostaw. Chcemy, by troska o planetę towarzyszyła nam również w codziennych czynnościach.
Pod koniec zeszłego roku pracownicy biura McDonald's zdecydowali się zobowiązać do działań #DlaPlanety.
Odpowiedzialność wobec środowiska naturalnego to dla Banku BNP Paribas jeden z czterech kluczowych filarów odpowiedzialności (Strategii CSR i Zrównoważonego Rozwoju).
Razem z naszymi klientami tworzymy sieć gospodarstw Farm Network, gdzie konsekwentnie promujemy ideę rolnictwa zrównoważonego, praktycznie wdrażając konkretne rozwiązania.
Bioróżnorodność, zarówno w ujęciu przyrodniczym, jak i edukacyjnym, to jedna z głównych dziedzin ochrony środowiska, którą wspiera Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
W jaki sposób Światowy Dzień Środowiska zamierza świętować jedna z najważniejszych na polskim rynku firm telekomunikacyjnych?
Działania wspierające ekologiczną edukację dzieci zasługują na specjalne wyróżnienie. Rozbudzanie świadomości ekologicznej od najmłodszych lat jest niezwykle ważnym czynnikiem pozytywnej zmiany naszych zachowań i pracą nad lepszą przyszłością dla naszych dzieci.
Dbamy o Ziemię oraz Faceci w Zieleni zapraszają na Spontaniczne Sprzątanie Pozytywne w otulinie Rezerwatu Przyrody Skarpa Ursynowska. 5 czerwca w Światowy Dzień Środowiska zorganizowali spontanicznwe wydarzenie deedykowane kampanii #DlaPlanety.
Przeczytajcie o tym, w jaki sposób sektor nowych technologii może wspierać realizację środowiskowych Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Frédéric Billet specjalnie na potrzeby kampanii mówi o znaczeniu ochrony różnorodności biologicznej, planach Unii Europejskiej, doświadczeniach Francji z zakresu ochrony środowiska oraz o projekcie Eco-Miasto.
Reprezentant Związku Australijskiego w Polsce zaprasza do celebrowania różnorodności biologicznej i do codziennej troski o naturę razem z kampanią Zielona Wstążka #DlaPlanety.
Do 5 czerwca, video-animacje na ekranach, plakaty zewnętrzne w wielu miejscach w Polsce, prasa i media społecznościowe, prezentowały znikające słowa, oznaczające chronione gatunki, grupy gatunków, całą Naturę. To znikanie słów miało nas zmobilizować do działania.