Miasto Poznań przyłączyło się do kampanii "Zielona Wstążka #DlaPlanety". Zarówno urząd miasta, jak i działające w Poznaniu firmy zdają sobie sprawę, czym grozi jej utrata. Dlatego już od pewnego czasu podejmują kroki, aby temu przeciwdziałać.
Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. rozpoczęły uświadamianie osób pracujących w przedsiębiorstwie z kwestii wpływu człowieka na planetę jeszcze przed tegorocznym Światowym Dniem Środowiska.
Razem z naszymi klientami tworzymy sieć gospodarstw Farm Network, gdzie konsekwentnie promujemy ideę rolnictwa zrównoważonego, praktycznie wdrażając konkretne rozwiązania.
Pod koniec zeszłego roku pracownicy biura McDonald's zdecydowali się zobowiązać do działań #DlaPlanety.
W jaki sposób Światowy Dzień Środowiska zamierza świętować jedna z najważniejszych na polskim rynku firm telekomunikacyjnych?
Fundusz Naturalnej Energii to konkurs organizowany już po raz 10. przez Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM. Jego nadrzędnym celem jest dofinansowanie projektów angażujących społeczności lokalne w działania na rzecz ochrony środowiska.
Przeczytajcie o tym, w jaki sposób sektor nowych technologii może wspierać realizację środowiskowych Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Dbamy o Ziemię oraz Faceci w Zieleni zapraszają na Spontaniczne Sprzątanie Pozytywne w otulinie Rezerwatu Przyrody Skarpa Ursynowska. 5 czerwca w Światowy Dzień Środowiska zorganizowali spontanicznwe wydarzenie deedykowane kampanii #DlaPlanety.
Działania wspierające ekologiczną edukację dzieci zasługują na specjalne wyróżnienie. Rozbudzanie świadomości ekologicznej od najmłodszych lat jest niezwykle ważnym czynnikiem pozytywnej zmiany naszych zachowań i pracą nad lepszą przyszłością dla naszych dzieci.
Frédéric Billet specjalnie na potrzeby kampanii mówi o znaczeniu ochrony różnorodności biologicznej, planach Unii Europejskiej, doświadczeniach Francji z zakresu ochrony środowiska oraz o projekcie Eco-Miasto.
Reprezentant Związku Australijskiego w Polsce zaprasza do celebrowania różnorodności biologicznej i do codziennej troski o naturę razem z kampanią Zielona Wstążka #DlaPlanety.
Do 5 czerwca, video-animacje na ekranach, plakaty zewnętrzne w wielu miejscach w Polsce, prasa i media społecznościowe, prezentowały znikające słowa, oznaczające chronione gatunki, grupy gatunków, całą Naturę. To znikanie słów miało nas zmobilizować do działania.