Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. rozpoczęły uświadamianie osób pracujących w przedsiębiorstwie z kwestii wpływu człowieka na planetę jeszcze przed tegorocznym Światowym Dniem Środowiska.
Kwestie ochrony bioróżnorodności i klimatu są ze sobą ściśle powiązane - firma SUEZ przypomina o tym fakcie w Światowym Dniu Środowiska.
Razem z naszymi klientami tworzymy sieć gospodarstw Farm Network, gdzie konsekwentnie promujemy ideę rolnictwa zrównoważonego, praktycznie wdrażając konkretne rozwiązania.
Celem programu Agro Ambasadorzy BASF jest promocja zrównoważonego rozwoju i innowacji w rolnictwie. W BASF wierzymy, że bioróżnorodność i rolnictwo idą w parze. Chroniąc bioróżnorodność, rolnik dba o zarówno o większe plony, jak i środowisko naturalne.
Odpowiedzialność wobec środowiska naturalnego to dla Banku BNP Paribas jeden z czterech kluczowych filarów odpowiedzialności (Strategii CSR i Zrównoważonego Rozwoju).
Pod koniec zeszłego roku pracownicy biura McDonald's zdecydowali się zobowiązać do działań #DlaPlanety.
Dbamy o Ziemię oraz Faceci w Zieleni zapraszają na Spontaniczne Sprzątanie Pozytywne w otulinie Rezerwatu Przyrody Skarpa Ursynowska. 5 czerwca w Światowy Dzień Środowiska zorganizowali spontanicznwe wydarzenie deedykowane kampanii #DlaPlanety.
Przeczytajcie o tym, w jaki sposób sektor nowych technologii może wspierać realizację środowiskowych Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Działania wspierające ekologiczną edukację dzieci zasługują na specjalne wyróżnienie. Rozbudzanie świadomości ekologicznej od najmłodszych lat jest niezwykle ważnym czynnikiem pozytywnej zmiany naszych zachowań i pracą nad lepszą przyszłością dla naszych dzieci.
Frédéric Billet specjalnie na potrzeby kampanii mówi o znaczeniu ochrony różnorodności biologicznej, planach Unii Europejskiej, doświadczeniach Francji z zakresu ochrony środowiska oraz o projekcie Eco-Miasto.
Reprezentant Związku Australijskiego w Polsce zaprasza do celebrowania różnorodności biologicznej i do codziennej troski o naturę razem z kampanią Zielona Wstążka #DlaPlanety.
Do 5 czerwca, video-animacje na ekranach, plakaty zewnętrzne w wielu miejscach w Polsce, prasa i media społecznościowe, prezentowały znikające słowa, oznaczające chronione gatunki, grupy gatunków, całą Naturę. To znikanie słów miało nas zmobilizować do działania.